Business Marketing

Αλλαγές της Apple θα περιορίσουν σημαντικά τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ

Αλλαγές-της-Apple

Τον Ιούνιο, στο ετήσιο Παγκόσμιο Συνέδριο Προγραμματιστών (WWDC), η Apple ανακοίνωσε αλλαγές προϊόντων και πολιτικών που θα επηρεάσουν την κοινή χρήση δεδομένων σε iOS. Τα όρια που θέτει στη διαφήμιση θα βλάψουν την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων και του δωρεάν Διαδικτύου.

Πιστεύουμε ότι οι δωρεάν επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από διαφημίσεις ήταν απαραίτητες για την ανάπτυξη και τη ζωτικότητα του Διαδικτύου και ότι οι εξατομικευμένες διαφημίσεις και το απόρρητο των χρηστών μπορούν να συνυπάρχουν. Υποστηρίζουμε προληπτικά μέτρα απορρήτου και διαφάνεια δεδομένων, αλλά δεν συμφωνούμε με τις αλλαγές πολιτικής της Apple.

Αντίκτυπος στις εξατομικευμένες διαφημίσεις

Οι προτεινόμενες αλλαγές της Apple θα περιορίσουν την ικανότητά σας να προσεγγίζετε, να κατανοείτε και να προσελκύετε αποτελεσματικά άτομα σε κινητές συσκευές και σε ολόκληρο τον ιστό. Θα επηρεάσουν την ικανότητά σας να κατανοείτε την απόδοση, να ελέγχετε ποιος βλέπει τις διαφημίσεις σας και να λαμβάνει ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με τους διαφημιστικούς σας προϋπολογισμούς. Καθώς αυτές οι αλλαγές ισχύουν, με την πάροδο του χρόνου, ενδέχεται να δείτε μια συνολική μείωση της απόδοσης των διαφημίσεων και της εξατομίκευσης και αύξηση του κόστους ανά ενέργεια.

Συγκεκριμένα, αυτές οι αλλαγές θα περιορίσουν την ικανότητά σας να:

  • Προβάλετε αποτελεσματικά διαφημίσεις σε άτομα βάσει της αφοσίωσής τους στην επιχείρησή σας
  • Μετρήστε και αναφέρετε τις μετατροπές από συγκεκριμένους πελάτες
  • Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται στο πιο σχετικό κοινό στη σωστή συχνότητα
  • Αποδώστε με ακρίβεια τις εγκαταστάσεις εφαρμογών σε άτομα που χρησιμοποιούν iOS 14 και νεότερες εκδόσεις
  • Προβλέψτε και βελτιστοποιήστε το κόστος ανά ενέργεια με την πάροδο του χρόνου και διαθέστε αποτελεσματικά τους προϋπολογισμούς

Η πολιτική της Apple θα καταστήσει πολύ πιο δύσκολο για τις μικρές επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους, γεγονός που θα περιορίσει την ανάπτυξή τους και την ικανότητά τους να ανταγωνιστούν με μεγάλες εταιρείες. Για παράδειγμα, οι μελέτες μας δείχνουν ότι κατά την προβολή διαφημίσεων στην οικογένεια εφαρμογών Facebook για την αύξηση των πωλήσεων στους ιστότοπούς τους, οι μικρές επιχειρήσεις σημείωσαν μείωση κατά 60% των πωλήσεών τους κατά μέσο όρο για κάθε δολάριο που ξόδεψαν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δικά τους δεδομένα για να βρουν πελάτες στο Facebook. Για παράδειγμα, επί του παρόντος, ένα τοπικό κατάστημα βιβλίων θα μπορούσε να δαπανήσει 50€ σε μια σχετική και εξατομικευμένη διαφήμιση και μπορεί να κερδίσει πέντε πωλήσεις. Χωρίς τη χρήση των δικών τους δεδομένων για την εξατομίκευση μιας διαφήμισης, αυτή η επιχείρηση θα δαπανήσει 50€ και μπορεί να κερδίσει μόνο δύο πωλήσεις. Δεν αναμένουμε τις προτεινόμενες αλλαγές στο iOS 14 να προκαλέσουν πλήρη απώλεια εξατομίκευσης, αλλά μάλλον είναι μια κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση.

Μανώλης

Author

Μανώλης

Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *