Μάρκετινγκ Περιεχομένου – Content Marketing Στρατηγική

Η προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες του marketing απαιτεί εναρμόνιση με τις αποδεδειγμένα επιτυχημένες μεθόδους ανάπτυξης του internet και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εικόνα είναι αυτή που πάντοτε ενεργοποιεί σε πρωταρχικό στάδιο το ενδιαφέρον του καταναλωτή, γι’ αυτό η γραφιστική διαδικασία οφείλει να είναι προσεγμένη και καταρτισμένη από ανθρώπους με πλήρη γνώση του αντικειμένου. Εξίσου σημαντική, όμως, αποδεικνύεται πως αποτελεί η συνεισφορά ενός προσεγμένου κειμένου, που είτε συνοδεύει τα προϊόντα είτε επεξηγεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες της επιχείρησής σας, καθώς δημιουργεί μία εξαιρετικής σημασίας δραστικότητα μεταξύ επιχειρηματία και καταναλωτή, ενώ συμβάλλει και στην αναρρίχηση της σελίδας σας στις υψηλότερες θέσεις αναζήτησης στην πλατφόρμα της Google. Η DMM αποτελείται από εξειδικευμένους γραφίστες και επαγγελματίες κειμενογράφους και εγγυόμαστε να προσφέρουμε το μέγιστο αποτέλεσμα για εσάς και την επιχείρησή σας, καθώς οι έμπειροι συνεργάτες μας αφιερώνουν διαρκώς χρόνο στοχεύοντας στην βελτιστοποίηση του περιεχομένου της στρατηγικής που ακολουθούμε.

Κείμενα – Copywriting: Τα προσεγμένα και SEO – friendly κείμενα είναι απαραίτητα όχι μόνο για τη σωστή πληροφορία αλλά και για να σε “δει” και να ξεχωρίσει η google τις σελίδες σου.

Γραφιστικά: Το περιεχόμενο πρέπει να εντυπωσιάζει. Έτσι και τα γραφιστικά σου. Banners, Logo, Post στα Social Media, Giveaways, Sales, Black Friday, Προσφορές κλπ.

Call – to – Action: Παροτρύνσεις για δράση στα πιο εμφανή σημεία της ιστοσελίδας. Clickable αριθμό τηλεφώνου, κουμπιά. Σημεία στην ιστοσελίδα που αυξάνουν τον χρόνο διαμονής του επισκέπτη.

Video: Τα βίντεο παραμένουν η πιο φθηνή για awareness διαφήμιση στο ίντερνετ. Αποδίδουν περισσότερο είτε στην απόκτηση leads είτε στις πωλήσεις.

ΤΟ ΣΩΣΤΟ CONTENT: Να σταματήσουν το scrolling και να ακούσουν την ιστορία σου.

Κλέψε τις εντυπώσεις στις ροές των Instagram Stories! Και πίστεψέ μας θα στείλουν μήνυμα στη σελίδα σου. Κάνε τους χρήστες να σταματήσουν στη δική σου χορηγούμενη στην αρχική σελίδα του Facebook και να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σου. Να διαβάσουν για το brand σου. Nα συμπληρώσουν μια φόρμα επικοινωνίας ή να προσθέσουν το προϊόν στο καλάθι.

ΤΙ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ:

– Storytelling, που ξυπνά τα συναισθήματά τους!

– Βρίσκει λύση στο πρόβλημά τους. Ακούν ή βλέπουν και σταματάνε σε αυτό που θέλουν να ακούσουν.

– Αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο. Οι χρήστες αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο. Με αξιόπιστες και έγκυρες πληροφορίες.

– Πολυπόθητο – worth sharing. Το περιεχόμενο που θα δημιουργηθεί πρέπει να απαντά με σαφήνεια σε όλα τα ενδεχόμενα.