Διαφήμιση στο Facebook, το Instagram και στο TikTok: Ο βέλτιστος τρόπος να επικοινωνείς με το κοινό σου!

Η διείσδυση των Social Media στην καθημερινότητά μας είναι ραγδαία. Άνθρωποι κάθε ηλικίας αποκτούν με εντυπωσιακούς ρυθμούς πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την ολοένα και αυξανόμενη ενίσχυση της δυναμικής τους να τα καθιστά ισχυρό σύμμαχο στο πλευρό κάθε επαγγελματία που επιδιώκει το βέλτιστο αποτέλεσμα. Τα Social Media ανοίγουν νέους δρόμους στον επαγγελματία, μέσω της στοχευμένης διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό, ενώ εξασφαλίζουν το επιχειρηματικό άνοιγμα σε ευρύτερη κλίμακα.

Η διαφημιστική εταιρία DMM, ερευνώντας αδιάκοπα και μεθοδικά τους εξελικτικούς ρυθμούς των Social Media, εγγυάται στον επαγγελματία μία δυναμική εισχώρηση στον χώρο των κοινωνικών δικτύων, αλλά και την παροχή της απαραίτητης μέριμνας για την ανοδική πορεία της επιχείρησής σας εντός των πλαισίων τους, μέσω μίας ομάδας πλήρως καταρτισμένων και έμπειρων aνθρώπων στο αντικείμενο. Έχει αναλάβει δεκάδες επιχειρήσεις για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης στρατηγικής διαχείρισης Social Media. Συνταγή της επιτυχίας το φρέσκο και διαρκώς ενημερωμένο περιεχόμενο που δημιουργούμε. Το κοινό ακούει αυτό που θέλει πραγματικά να ακούσει. Λύνουμε το πρόβλημά του. Είμαστε παρόντες ακριβώς τη στιγμή που μας ψάχνει. Αυξάνουμε την αναγνωρισιμότητα του brand και αποκτούμε φήμη μέσα από τεχνικές επικοινωνίας.

Ένα κατάστημα λιανικής δεν δικαιολογείται να μην χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για να αυξήσει τις πωλήσεις του. Ένας ιατρός πρέπει να βρίσκεται εκεί για να απαντά σε ερωτήσεις και να κλείνει ραντεβού. Καταστήματα εστίασης, γυμναστήρια, κομμωτήρια κλπ. θα πρέπει να προβάλουν τον τρόπο με τον οποίο θα “νιώσει” ο πελάτης εάν χρησιμοποιήσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία της επιχείρησης. Εταιρίες παροχής υπηρεσιών έχουν την ευκαιρία να προβάλουν τις υπηρεσίες ή τα έργα τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ποια μεθοδολογία ακολουθούμε;

Στήνουμε το πλάνο που θα ακολουθήσουμε. Εντοπίζουμε τα κύρια κανάλια που βρίσκεται το κοινό σας.  Αναλύουμε τα δεδομένα και φτιάχνουμε το posting calendar.

  • Δημιουργία περιεχομένου: Δημιουργούμε γραφιστικά και βίντεο που θα συγκινήσουν το κοινό. Τα χρησιμοποιούμε σε ροές, ιστορίες και τυχόν διαφημίσεις.
  • Διαφημίσεις Facebook: Με γνώμονα τις πωλήσεις, τα leads ή το awareness. Στόχευση με δημογραφικά, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές χρηστών.
  • Τεχνικές Remarketing: Διαφημίσεις που “ακολουθούν” τους χρήστες που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει (πχ προσθήκη στο καλάθι) τουλάχιστον μια φορά.

Social Media Marketing

Οι υποψήφιοι πελάτες των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας βρίσκονται στο Facebook, στο Instagram, στο Linkedin κλπ. Πρέπει να εξαντλήσετε κάθε περιθώριο τοποθέτησης διαφημίσεων στα παραπάνω μέσα ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, η αναγνωρισιμότητα του brand σας και να τους επηρεάσετε να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που ενδιαφέρονται από εσάς.

Μαζί θα δημιουργήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες σε Facebook και Instagram με στόχο τις πωλήσεις, τις τηλεφωνικές κλήσεις τη συμπλήρωση κάποιας φόρμα επικοινωνίας εντός της ιστοσελίδας σας. Αυτό θα επιτευχθεί με:

1. Την ακριβή στόχευση του κοινού στα διαφημιστικά εργαλεία του Facebook

2. Την χρήση σωστού και προσεγμένου περιεχομένου (Λεκτικά, κείμενα, γραφιστικά, banner, video)

3. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ (διαφημίσεις Remarketing)

Δώστε έμφαση στο Social Media Marketing

Περίπου ο μισός πληθυσμός στην Ελλάδα διατηρεί λογαριασμό σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αναμενόμενα, λοιπόν, προκύπτει πως ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των ανθρώπων είναι και δυνητικοί πελάτες μίας επιχείρησης.

Τα social media προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες στους επαγγελματίες και στις εταιρείες που τα αξιοποιούν, μέσω της social media marketing στρατηγικής τους, καθώς δίνουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το καταναλωτικό κοινό εκεί όπου περνά τον περισσότερο χρόνο του, μία προσέγγιση με αποδεδειγμένα θετικά αποτελέσματα.

Για να επιτευχθεί η ενίσχυση της επισκεψιμότητας των καταναλωτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επομένως η μεγαλύτερη προβολή των υπηρεσιών και των προϊόντων σας, θα πρέπει να υπάρχει η γνώση για τις απαιτήσεις του κάθε δικτύου ξεχωριστά. Στο κομμάτι αυτό, λοιπόν, η συμβολή ενός έμπειρου επαγγελματία μοιάζει απαραίτητη, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια της δόμησης του στρατηγικού σας πλάνου.

To Social Media Marketing τοποθετεί τον πελάτη στο κέντρο της επικοινωνίας, αναβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το ρόλο του. Ο πελάτης μέσω του social media marketing δημιουργεί αμφίδρομη επικοινωνία και διάλογο εντός των διαδικτυακών κοινοτήτων, με την τακτική αυτή να εξανθρωπίζει το brand και να μετατρέπει τον καταναλωτή από παθητικό δέκτη μηνυμάτων σε πρωταγωνιστή και σε ενεργό ομιλητή

Τα οφέλη των Social Media

Λόγω της μαζικής στροφής του πληθυσμού στα social media, φαντάζει προφανές πως μία επιχείρηση με ισχυρή παρουσία στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες στο καταναλωτικό κοινό να ‘ρθει σε επαφή με τις υπηρεσίες της, να αλληλεπιδράσει και να επικοινωνήσει μαζί της.

Επιπλέον, η αύξηση των επισκεπτών προς τις σελίδες της επιχείρησής σας θα λειτουργήσει ευεργετικά για την αναρρίχηση σας στο ranking των μηχανών αναζήτησης, που αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την προσέλκυση και την ποιοτική αύξηση του καταναλωτικού σας κοινού.

Τα social media δίνουν την ευκαιρία στον επαγγελματία να δημιουργήσει μία στοχευμένη καμπάνια, αποσκοπώντας, επί παραδείγματι, σε συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή ή και σε συγκεκριμένο ηλικιακό target group, αναλόγως με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης και του κάθε προϊόντος της ξεχωριστά. Το σημαντικότερο εν μέσω αυτής της διαδικασίας είναι πως η στοχευμένη αυτή διαφήμιση, που αποδεδειγμένα ενισχύει ποιοτικά το καταναλωτικό κοινό, δύναται να πραγματοποιηθεί δίχως ιδιαίτερο οικονομικό κόστος για τον επαγγελματία, σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους offline και online marketing.

Remarketing:

Χρήστης που έχει δει κάποια από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας περισσότερες από μια φορές και ενδιαφέρεται για αυτήν, είναι πιθανότερο πραγματοποιήσει μια παραγγελία αν η διαφήμιση για την υπηρεσία που ενδιαφέρεται τον ακολουθεί στα Social Media (Facebook, Messenger, Instagram Stories).

Θα στήσουμε διαφημιστικές καμπάνιες remarketing μέσω του Facebook οι οποίες θα εμφανίζονται σε άτομα που έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα μας τουλάχιστον μία φορά ή έχουν δει προϊόντα ή έχουν προσθέσει στο καλάθι προϊόντα αλλά δεν προέβησαν σε αγορά.

Στις ροές του Facebook & του Instagram, στις ιστορίες Messenger, Facebook & Instagram, στο Messenger, στο Marketplace. Με αυτό τον τρόπο κάνουμε αισθητή την παρουσία μας στους χρήστες που μας έχουν “δει” τουλάχιστον μία φορά.

diafimisi social media facebook ads

Social Media Marketing vs Traditional Marketing

Η κύρια διαφοροποίηση του social media marketing σε σύγκριση με το παραδοσιακό marketing έγκειται στον τρόπο αξιοποίησης των social media sites. Οι διάφορες σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν επί της ουσίας ιδιόκτητα κανάλια επικοινωνίας, που δίνουν τη δυνατότητα στην επιχείρηση να βρίσκεται σε real time επικοινωνία με τους καταναλωτές στο οικείο τους περιβάλλον. Έτσι μειώνεται ουσιαστικά ο χρόνος και το κόστος της διαφήμισης, ενώ ενισχύεται η αμφίδρομη σχέση της επιχείρησης με τον καταναλωτή.